Job 51 van 200


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Verkoop


Functie

Ben jij op zoek naar nieuwe uitdagingen en heb jij een passie voor sales, prospectie en upsell- & cross-selling? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een klant regio Aalter zijn we op zoek naar een Internal Customer Sales Representative.

  • Als Internal customer sales representative ben jij samen met de account managers verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe klanten én het uitbreiden van het bestaande klantenportfolio. Jij zet alles op alles om te zorgen voor een stijgende omzet en meer succes in de markt.
  • Prospectie is een belangrijk onderdeel van jouw werk en jij weet als geen ander hoe je potentiële klanten over de streep trekt.
  • Maar daar stopt het niet: je gaat ook actief op zoek naar upsell- en cross-selling mogelijkheden. Jouw hart gaat sneller kloppen van cross selling en je vindt het een uitdaging om bestaande klanten te informeren over de nieuwste producten en mogelijkheden die wij aanbieden.

Jouw profiel

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je hebt een goede dosis overtuigingskracht en sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent sales gedreven en wilt resultaten bereiken.
  • Je beschikt over een bachelor diploma en hebt bij voorkeur een eerste commerciële ervaring.
  • Je bent Nederlandstalig en beheerst goed de Franse taal.
  • Key accounts opvolgen
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

  • Een state of the art werkomgeving. Dankzij onze modern workplace policy met ruime bureaus, digitale tools én een enthousiast 'Paper & Print' team waar je op kan bouwen, kan jij elke dag het beste van jezelf geven.
  • Een no-nonsens mentaliteit. Wij werken in een vlakke structuur waar beslissingen snel genomen worden en een transparante feedbackcultuur heerst. Wij stimuleren eigen inbreng en initiatief.
  • Perspectief. Jij telt als persoon. Wij zetten in op interne promoties via opleidingen zodat jouw talenten optimaal ingezet worden en je jezelf verder kan ontplooien.
  • Gedreven en enthousiaste collega’s. Naast het werk is er ruimte voor plezier op onze teambuildings, personeelsdrinks, sportieve initiatieven ,...
  • Een ambitieus groeiend bedrijf. Je maakt deel uit van een groeiend, financieel gezond en gepassioneerd bedrijf waar iedereen elkaar kent. Leuk om meegeven... binnenkort pakken we uit met een nieuwe website en webshop met 20.000 artikelen. Je staat mee aan de start van dit nieuw project.
  • Een aantrekkelijk salarispakket. Naast een uitgebreid pakket van extralegale voordelen geniet je ook van een flexibel uurrooster en de mogelijkheid tot thuiswerk.

Solliciteren

Unique Aalter
+32 (0)9 218 09 20

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht